garlic ajo all

mi garlic

…la pell de l’all


Por el primer piso ya olía a los manjares de mi madre, “afegir una miqueta d’all al sofregit, llevant-li en grill per a que sente bé… i molta cura… i al pensament que gaudixquen del primer mos les persones per a les que cuine”

“L’all es planta en quart menguant, si no es fa així, la atracció dela lluna els trau fora de terra ”

...dents d’all

enajonaciones mentales

enajonaciones mentales

lunes, 1 de septiembre de 2008

al llit





Alboraia  juliol de 2004 (2 a.m.) 


Tindria que estar dormint i ací estic permaneixent... intentant que el dia no acabe. Intentant véncer el tems, demorar el moment en que el llit m'arropa i em conquerix, mmm....


Despertar... i tindre que reunir les forces necessaries per aixecar-me i existir.

Existir pel mati es dur costa saber que hi ets, costa reconexer-te com a esser pensant, que es capaç de complaures i plaures.

Existir pel matins es exercir de persona desperta.


Vaig agafant-li apego al dia conforme transcorre i com que li agafe afecte em sap greu en aquet moment tindre que dir-li adeu, l’he conegut desdes que no hi era res, l’he conegut de tan menut...


No hay comentarios: